Incepator ... dar cu intentii bune

Atat incepatorii in acvateraristica, teraristica cat si noii veniti pe forum pot posta aici.

Moderator: Sheppard

Incepator ... dar cu intentii bune

de Pishti » 17 Mar 2013, 17:19

In primul rand va salut si tot respectul meu pentru ceea ce ati construit pe acest site.
Sunt un incepator in cresterea broscutelor. Nu pot sa spun ca aveam o pasiune ... dar intre timp a devenit. Povestea mea e urmatoarea: prietena mea (viitoarea mea sotie) isi dorea foarte mult o broscuta si am luat una mica... acu in poze e cea mare. A fost crescuta intr-un acvariu de 20 de litri (acvariu pentru pesti, capacitate totala) si dupa ce a crescut am vazut ca avea nevoie de spatiu si am luat unul de 25 de litri (capacitatea apei, cel prezent in poze), daca, si cu siguranta vor mai creste ... sper sa am apartamentul meu pana atunci :) si vor avea camera lor dedicata (mai am 2 perusi care stau regeste intr-o colivie cam cat pentru un Alexander si un acvariu cu pesti, de 100 de litri,cu 20 de suflete in el).
Vreau sa stiu si parerea voastra in ceea ce priveste amenajarea spatiului pentru broscute.
Lampa rosie = bec Daylight spot 50W (Sun Glo)
Lampa neagra = bec 75W moonlight (Night Glo)
Lampa verde = bec 25W (ReptiloGlo 5.0)
Distanta de la bec pana la insula lor (cam 30 cm)
pietris si pietre pe fundul acvariului, cioata naturala si plante artificiale (momentan caut ce e potrivit ca si planta naturala), am incercat sa pun plantele din acvariul pestilor cand sa schimb apa la ei ... dar broscutele au inceput sa mi le "tunda".

Astept cu nerabdare criticile/laudele voastre!

Si pozele:
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine

de Sheppard » 17 Mar 2013, 18:04

In caz ca nu stiai inca, cele 2 testoase sunt Trachemys scripta scripta - testoasa cu tample galbene.

Topic despre plante naturale ai aici: http://www.testoase.com/topic17.html
Ce am eu si rezista bine e mentionat aici: http://www.testoase.com/topic3018.html